Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Autor
Hamer Hanna
(4)
Kwiek Maria
(1)
Mstowska-Psiuk Maria
(1)
Nowak Iwona
(1)
Seidel Sylwia
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
wychowawstwo
(4)
młodzież
(3)
Myślenie twórcze
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele
(2)
godziny wychowawcze
(1)
młodzież szkolna
(1)
nauka
(1)
nieśmiałość
(1)
płciowość
(1)
stosunki międzyludzkie
(1)
wychowanie patriotyczne
(1)
wychowanie zdrowotne
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Wychowawcy ; Nr 9)
Streszczenie: Wstęp; Część 1. Co możesz zrobić ze sobą, żeby stać się bardziej efektywnym nauczycielem?; 1. Cele edukacji szkolnej; 2. Dwa modele nauczania; 3. Kto jest w centrum procesu nauczania?; 4. Co to jest efektywne nauczanie?; 5. Motywacja nauczyciela do pracy; 6. Kompetencje nauczyciela; 6.1. Kompetencje specjalistyczne; 6.2. Kompetencje dydaktyczne; 6.3. Kompetencje psychologiczne; 6.3.1. Pozytywne nastawienie do ludzi; 6.3.2. Umiejętność unikania najczęstszych przyczyn zakłóceń w komunikowaniu się; 6.3.3. Umiejętność prawidłowego komunikowania się; 6.3.4. Umiejętność motywowania uczniów; 6.3.5. Budowanie zgranych zespołów; 6.3.6 Elastyczność w dostosowaniu stylu kierowania uczniami do stopnia ich dojrzałości; 6.3.7. Umiejętność kontrolowania stresu; 7. Podsumowanie - rozwój osobowości nauczyciela jako podstawa efektywnej pracy z młodzieżą; Część 2. W jaki sposób efektywnie pracować z uczniami?; 1. Klimat zaufania i poczucia bezpieczeństwa; 1.1. Diagnoza klimatu bezpieczeństwa; 1.2. Diagnoza potrzeb uczniów; 2. Autoprezentacja; 2.1. Daj się poznać; 2.2. Nazywam się; 2.3. Nadaj mi imię; 2.4. Kim jestem?; 2.5. Co by było gdyby?; 2.6. Co widzę, myślę i czuję?; 2.7. Piłka i ty; 2.8. Współbrzmienie; 2.9. Krzyk; 2.10. Pierwsze wrażenie; 2.11. Chcę, żebyś wiedział o mnie, że...; 3. Struktura grupy; 3.1. Tratwa; 3.2. Zasady dyskusji; 3.3. Role społeczne; 3.4. Najlepsze przywódca; 4. Zwiększanie koncentracji uwagi; 4.1. Powtórz i dodaj; 4.2. Jaki to przymiotnik?; 4.3. Pokaż różnicę; 4.4. Czy pamiętasz?; 4.5. Wczuj się; 4.6. Bądź przedmiotem; 4.7. Skonstruuj mnie; 4.8. Jestem lustrem; 4.9. Mój kolor; 4.10. Mam wrażliwy słuch; 4.11. Twoje dłonie; 4.12. Cechy powierzchni; 4.13. Puzzle; 4.14. Czym się różnią?' 5. Stosunki nauczyciela z klasą; 5.1. Dystans; 5.2. Dobry nauczyciel; 5.3. Zły nauczyciel; 5.4. Parodie; 5.5. Czarodziejska pałeczka; 5.6. Bełkot; 5.7. Pomóż mi; 5.8. Co robić, gdy...; 5.9. Razem zrobimy to lepiej; 5.10. Jak mam was uczyć?; 5.11. Zainteresowanie; 5.12. Jaka korzyść z tej lekcji?; 5.13. Co to znaczy okazywać szacunek?; 5.14. Rachunek sumienia; 5.15. Efektywna ocena ucznia; 5.16. Praca domowa; 6. Skuteczne komunikowanie się; 6.1. Co mnie to obchodzi?; 6.2. Jeśli dobrze Cię rozumiem...; 6.3. Trudności; 6.4. Bariery; 6.5. Sedno sprawy; 6.6. Ale naprawdę chodzi mi o to, że...; 6.7. Pytanie otwarte czy zamknięte?; 6.8. Patrz mi w oczy; 6.9. Wysłannik; 6.10. Rozśmiesz mnie; 6.11. Agresywanie, ulegle czy asertywnie?; 6.12. Czy jesteś asertywny?; 6.13. Do czego mam prawo?; 6.14. W pierwszej osobie; 6.15. Dlaczego nie protestujesz?; 6.16. Zastęp negatyw pozytywem; 6.17. Otwartość; 6.18. Jedno- czy dwukierunkowo?; 7. Myślenie twórcze; 7.1. Skojarzenia; 7.2. Niezwykłe zastosowania; 7.3. Jajka; 7.4. Bajka; 7.5. Przewidywanie konsekwencji; 7.6. Banan; 7.7. Nietypowa klasyfikacja; 7.8. Zwierzak; 7.9. Woda z rzeki; 7.10. Kłamstwo; 7.11. Zobacz problem; 7.12. Poszukaj wad; 7.13. Myśl przez analogię; 7.14. Połącz inaczej; 7.15. Jak unicestwić dobry pomysł?; 7.16. Bariery twórczego myślenia; 7.17. Burza mózgów; 8. Rozwiązywanie konfliktów i negocjowanie; 8.1. Lista konfliktów między uczniami; 8.2. Lista konfliktów między nauczycielem a uczniem; 8.3. Lista konfliktów między nauczycielem a klasą; 8.4. Co przeszkadza?; 8.5. Negocjowanie nieustępliwe; 8.6. Negocjowanie uległe; 8.7. Negocjowanie skuteczne; 9. Współpraca; 9.1. Jesteś nam potrzebny, bo..; 9.2. Zgrany zespół; 9.3. Lista cech; 9.4. Wspólne opowiadanie; 9.5. Kwadraty; 10. Szanse sukcesu; 10.1. Co zależy od Ciebie?; 10.2. 33 warunki osiągania sukcesów; 10.3. Zrób coś; 11. Relaks i stres; 11.1. Co to jest stres?; 11.2. Skutki stresu; 11.3. Pomocny w nauce poziom stresu; 11.4. Jak jest ze mną?; 11.5. Podwyższanie motywacji do pokonania stresu; 11.6. Opowiedz mi o swoim sukcesie; 11.7. Walcz; 11.8. Oddychaj przeponą; 11.9. Wyłącz się; 11.10. Kolor; 11.11. Tęcza; 11.12. Punkt; 11.13. Bilans czasu; 11.4. Nie musisz być akceptowany przez wszystkich; 11.5. Wymiana informacji pozytywnych; 11.6. Trening autogenny; 11.7. Śmiech; 12. Planowanie własnego rozwoju; 12.1. Kim jestem?; 12.2. Kim chcę być?; 12.3. Co warto zrobić?; Podsumowanie; Załączniki: Nr 1. Kwestionariusz stylów uczenia się; Nr 2. Na czym polega cykl uczenia się?; Nr 3. List dyrektora szkoły do nauczycieli; Nr 4. Sprzężenie zwrotne; Nr 5. Informacje zwrotne dla nauczyciela od uczniów; Nr 6. Psychozabawa - czy jestem osobą tolerancyjną?; Nr 7. Samoocena nauczyciela po zajęciach; Nr 8. Karta oceny wystąpienia publicznego; Nr 9. Diagnoza poziomu szacunku do własnej osoby; Nr 10. Różnice między asertywnym, biernym i agresywnym komunikowaniem się; Nr 11. Role społeczne; Nr 12. Lista cech uczniów; Nr 13. Moje nastroje; Spis treści
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42098, W.42099, W.42097, W.42095 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część 1. Co możesz zrobić ze sobą, żeby stać się bardziej efektywnym nauczycielem?; 1. Cele edukacji szkolnej; 2. Dwa modele nauczania; 3. Kto jest w centrum procesu nauczania?; 4. Co to jest efektywne nauczanie?; 5. Motywacja nauczyciela do pracy; 6. Kompetencje nauczyciela; 6.1. Kompetencje specjalistyczne; 6.2. Kompetencje dydaktyczne; 6.3. Kompetencje psychologiczne; 6.3.1. Pozytywne nastawienie do ludzi; 6.3.2. Umiejętność unikania najczęstszych przyczyn zakłóceń w komunikowaniu się; 6.3.3. Umiejętność prawidłowego komunikowania się; 6.3.4. Umiejętność motywowania uczniów; 6.3.5. Budowanie zgranych zespołów; 6.3.6 Elastyczność w dostosowaniu stylu kierowania uczniami do stopnia ich dojrzałości; 6.3.7. Umiejętność kontrolowania stresu; 7. Podsumowanie - rozwój osobowości nauczyciela jako podstawa efektywnej pracy z młodzieżą; Część 2. W jaki sposób efektywnie pracować z uczniami?; 1. Klimat zaufania i poczucia bezpieczeństwa; 1.1. Diagnoza klimatu bezpieczeństwa; 1.2. Diagnoza potrzeb uczniów; 2. Autoprezentacja; 2.1. Daj się poznać; 2.2. Nazywam się; 2.3. Nadaj mi imię; 2.4. Kim jestem?; 2.5. Co by było gdyby?; 2.6. Co widzę, myślę i czuję?; 2.7. Piłka i ty; 2.8. Współbrzmienie; 2.9. Krzyk; 2.10. Pierwsze wrażenie; 2.11. Chcę, żebyś wiedział o mnie, że...; 3. Struktura grupy; 3.1. Tratwa; 3.2. Zasady dyskusji; 3.3. Role społeczne; 3.4. Najlepsze przywódca; 4. Zwiększanie koncentracji uwagi; 4.1. Powtórz i dodaj; 4.2. Jaki to przymiotnik?; 4.3. Pokaż różnicę; 4.4. Czy pamiętasz?; 4.5. Wczuj się; 4.6. Bądź przedmiotem; 4.7. Skonstruuj mnie; 4.8. Jestem lustrem; 4.9. Mój kolor; 4.10. Mam wrażliwy słuch; 4.11. Twoje dłonie; 4.12. Cechy powierzchni; 4.13. Puzzle; 4.14. Czym się różnią?' 5. Stosunki nauczyciela z klasą; 5.1. Dystans; 5.2. Dobry nauczyciel; 5.3. Zły nauczyciel; 5.4. Parodie; 5.5. Czarodziejska pałeczka; 5.6. Bełkot; 5.7. Pomóż mi; 5.8. Co robić, gdy...; 5.9. Razem zrobimy to lepiej; 5.10. Jak mam was uczyć?; 5.11. Zainteresowanie; 5.12. Jaka korzyść z tej lekcji?; 5.13. Co to znaczy okazywać szacunek?; 5.14. Rachunek sumienia; 5.15. Efektywna ocena ucznia; 5.16. Praca domowa; 6. Skuteczne komunikowanie się; 6.1. Co mnie to obchodzi?; 6.2. Jeśli dobrze Cię rozumiem...; 6.3. Trudności; 6.4. Bariery; 6.5. Sedno sprawy; 6.6. Ale naprawdę chodzi mi o to, że...; 6.7. Pytanie otwarte czy zamknięte?; 6.8. Patrz mi w oczy; 6.9. Wysłannik; 6.10. Rozśmiesz mnie; 6.11. Agresywanie, ulegle czy asertywnie?; 6.12. Czy jesteś asertywny?; 6.13. Do czego mam prawo?; 6.14. W pierwszej osobie; 6.15. Dlaczego nie protestujesz?; 6.16. Zastęp negatyw pozytywem; 6.17. Otwartość; 6.18. Jedno- czy dwukierunkowo?; 7. Myślenie twórcze; 7.1. Skojarzenia; 7.2. Niezwykłe zastosowania; 7.3. Jajka; 7.4. Bajka; 7.5. Przewidywanie konsekwencji; 7.6. Banan; 7.7. Nietypowa klasyfikacja; 7.8. Zwierzak; 7.9. Woda z rzeki; 7.10. Kłamstwo; 7.11. Zobacz problem; 7.12. Poszukaj wad; 7.13. Myśl przez analogię; 7.14. Połącz inaczej; 7.15. Jak unicestwić dobry pomysł?; 7.16. Bariery twórczego myślenia; 7.17. Burza mózgów; 8. Rozwiązywanie konfliktów i negocjowanie; 8.1. Lista konfliktów między uczniami; 8.2. Lista konfliktów między nauczycielem a uczniem; 8.3. Lista konfliktów między nauczycielem a klasą; 8.4. Co przeszkadza?; 8.5. Negocjowanie nieustępliwe; 8.6. Negocjowanie uległe; 8.7. Negocjowanie skuteczne; 9. Współpraca; 9.1. Jesteś nam potrzebny, bo..; 9.2. Zgrany zespół; 9.3. Lista cech; 9.4. Wspólne opowiadanie; 9.5. Kwadraty; 10. Szanse sukcesu; 10.1. Co zależy od Ciebie?; 10.2. 33 warunki osiągania sukcesów; 10.3. Zrób coś; 11. Relaks i stres; 11.1. Co to jest stres?; 11.2. Skutki stresu; 11.3. Pomocny w nauce poziom stresu; 11.4. Jak jest ze mną?; 11.5. Podwyższanie motywacji do pokonania stresu; 11.6. Opowiedz mi o swoim sukcesie; 11.7. Walcz; 11.8. Oddychaj przeponą; 11.9. Wyłącz się; 11.10. Kolor; 11.11. Tęcza; 11.12. Punkt; 11.13. Bilans czasu; 11.4. Nie musisz być akceptowany przez wszystkich; 11.5. Wymiana informacji pozytywnych; 11.6. Trening autogenny; 11.7. Śmiech; 12. Planowanie własnego rozwoju; 12.1. Kim jestem?; 12.2. Kim chcę być?; 12.3. Co warto zrobić?; Podsumowanie; Załączniki: Nr 1. Kwestionariusz stylów uczenia się; Nr 2. Na czym polega cykl uczenia się?; Nr 3. List dyrektora szkoły do nauczycieli; Nr 4. Sprzężenie zwrotne; Nr 5. Informacje zwrotne dla nauczyciela od uczniów; Nr 6. Psychozabawa - czy jestem osobą tolerancyjną?; Nr 7. Samoocena nauczyciela po zajęciach; Nr 8. Karta oceny wystąpienia publicznego; Nr 9. Diagnoza poziomu szacunku do własnej osoby; Nr 10. Różnice między asertywnym, biernym i agresywnym komunikowaniem się; Nr 11. Role społeczne; Nr 12. Lista cech uczniów; Nr 13. Moje nastroje; Spis treści
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37968, W.37967 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9694, W.p9695 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9088 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9085 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9087 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9086 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej